keskiviikko 24. helmikuuta 2016

Punaa huuleen







En ole enää mikään suuri meikkihamsteri. Aiemmin kyllä olin, ehkä aika pahakin. ;) Meikin käyttö ei ole merkittävästi vähentynyt esim. lasten synnyttyä, mutta niiden kymmenien huulipunien haaliminen on kyllä. Aiemmin heräteostoina tuli kotiin raahattua naamaväriä, jos jonkinlaista, nykyään oikeasti ostan vain tarpeen mukaan. Mutta merkeissä en ole hirveän uskollinen. On kyllä tuotteita joita mielelläni ostan vain tietystä hyllystä. Esimerkiksi kuvan ulkopuolella on Lumenen musta kajalkynä joka on aivan ykkönen, samoin Rimmelin kulmakynä on ollut vuosia ehdoton suosikki. Jälkimmäisiä on jopa kaksi, vaikka kynää ei joka päivä tulekaan käytettyä.

Kuvissa vilahtaa sellaiset tuotteet jotka useinmiten (aamuisin) päätyvät kasvojen ehostukseksi. Muutama asia taitaa kuvasta puuttua, mm. primer joka kyllä joskus aamuhärdellissä unohtuu. Olen aina tykännyt kovasti kirkkaista huulipunista ja tämä Alverden (DM:n oma luonnonkosmetiikkamerkki) on uusin. Siihen sopiva huultenrajauskynäkin löytyi DM:n valikoimista.

Itselleni meikkaaminen aamulla on rutiini, jotain mitä en jätä kyllä välistä, jos jonnekin olen menossa. Olen sitten ihan ylpeästi turhamainen. ;) Kuitenkaan iltameikkiä ei aamutuimaan sentään tarvitse tehdä, mutta kiva saada väriä ja vähän piristystä. 

Huulipunista tuli mieleen, minulla oli ennen tuon Alverde-punan ostamista puna jonka olin juuri ostanut, oikein kaunis aniliininpunainen sävy. Olin punaamassa huulia autossa pelkääjän paikalla, kun mies kääntyi jyrkästi ja tuubi lipsahti kädestäni ja sinkoutui jonnekin. Etsin sitä tovin ja löytäessäni sen oli itse puna löytänyt itseensä kaikenmaailman pikkukivet, roskat yms. Eli huulipunan laittaminen autossa ehdottomasti kielletty!!






EDIT Tuo Oriflamen The One ripsari on aivan ykkönen!
Suosittelen kyllä ripsarin käyttäjille



2 kommenttia: