torstai 10. joulukuuta 2020

Joulukalenteri 2020, 10. luukku: Joulukalenteri paperipusseista

 




Heippa vaan!

Torstaiterkkuja sinne kalenterikuvien myötä. :)

Tänä vuonna väsäilin miehelle oman tonttukalenterin. Ruskeat paperipussit löytyivät muistaakseni ihan Rossmannista ja karahka löytyi lenkkipolulta. ;) (Oksan käppyrä kävi myös suihkussa!) Pussien kiinnitykseen käytin kaikki jämänauhat mitä löytyi laatikosta ja pusseihin raapustelin hieman kuvituksia. 


Illalla ruoan jälkeen, mies käy yleensä kurkkaamassa mitä kalenteri pitää sisällään. ;)

Koko perheellä on ihanat Fazerin kalenterit ja minulla vielä tuossa alakuvassa näkyvä Milka sekä ihana kuvakalenteri jonka olen esitellyt jo blogissa. Fazerin kalenterit olivat meille yllätys! Olin ostanut itselleni jo Milkan ja miehelle lapset olivat valinneet Kinder-kalenterin ennen kuin posti toi meille Suomesta suklaakalenterit. Eli tänä vuonna hieman enemmän, passaa minulle. Passt mir gut. :)


















Näitä pehmotähtiä on kaksi. Olen ostanut monta 
vuotta sitten Prismasta, joulun jälkeisestä alesta.











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti