perjantai 15. joulukuuta 2023

Joulukalenteri 2023, 15. luukku: Lumiukko-pop corn

Heippa just sulle! Kivaa, että tänään on perjantai. Viikko on kyllä mennyt hujauksessa. Tai ainakin nämä arkipäivät ovat ihan vilisseet silmien ohitse. Olen ollut sekä töissä että vapaaehtoishommissani, tavannut ystäviäni, leiponut, siivonnut, ostanut joululahjoja ja pessyt sata koneellista pyykkiä. Iltaisin olen katsonut sängyn pohjalla jouluelokuvia ja muita hyväntuulenohjelmia. Mies on työreissussa ja olen saanut kaukosäätimen kokonaan itselleni. Meillä on kyllä hyvin yhteneväinen maku, mutta mies ei kyllä hirveästi välitä niistä minun hemppeily joululeffoista. ;) 


Joka vuosi lahjon ystäviäni pienillä kotikutoisilla lahjoilla. Menneinä vuosina olen tehnyt mm. lumiukko-suklaalevyjä, rocky roadia, pähkinäsekoituksia ja lumiukkosoppaa. Tänä vuonna lumiukko-pop cornia! Tämä voisi olla myös kiva lahjus juhlavieraille lastenkemuissa. :)



Lumiukkosuklaa, KLIK!

Rocky road, KLIK!

Pähkinäsekoitus, KLIK!

Lumiukkosoppa, KLIK!














P.s. Netflixin "Vihaan joulua" on hauskaa viihdettä ja voin suositella. On ilmestynyt 2 kautta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti