-

-

perjantai 12. joulukuuta 2014

Punaista tähteä & suklaata







Kuvassa ensimmäiset joululahjani. :)
Yksi kaunis Lindtin suklaarasia jäi kuvaamatta.
Olen heikkona kauniisiin paketteihin, minulle saa myydä vaikka
ilmaa säkissä, kunhan on kauniisti rusetti päällä ja kivoja värejä. :-O







Teetä tai glögiä minikupeista...







Ikean halpa (1,99 €) joulutähti on kestänyt ja ilahduttanut keittiön tasolla, ikkunan alla jo pitkään. Vaikka kukka onkin siinä silmien alla, kun tekee ruokaa tai touhuilee keittiössä en ole muistanut kastella kukkaa montaa kertaa. Muistin myös, että joulutähti tykkää niukammasta kastelusta ja se kyllä näkyy. :) Ei toki enää uudenveroinen, mutta vielä punastuttaa keittiötä kauniisti eikä (valitettavasti) enää ole järkeä kukkia kotiin ostaakaan, kun pian olemme jo joulua viettämässä ihan muualla. Muuten olen kovastikin leikkokukkien ystävä ja ostan viikottain lähikukkakaupasta joko valmiin kimpun tai 'rykäisen' itse jonkinlaisen asetelman. Lidlin ruusut/tulppaanit ovat myös aina ostoskärryssä, kun siellä olen ostoksilla. Olen huomannut ne ihan yhtä kestäväksi (ja hyväkuntoisiksi) kuin kukkakaupoissa. Uskoisin, että menekki on kova, kun hinnat ovat alhaiset eikä riutuneita kukkapuskia enää ole edes tarjolla. Hyvään aikaan olen siis ollut aina liikkellä. ;)


Viikonloppunakin varmaan joulumarkkinoita tiedossa. Ollaan käyty jo neljät eri markkinat kokemassa ja aina jaksaa ihastuttaa saksalainen markkinameininki, kauniit käsityöt ja miksei ne herkutkin. :)



Mukavaa perjantaita!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti