lauantai 17. lokakuuta 2020

Maybelline Superstay 24h & Smashbox The Original Photo Finish
























Tästä meikkivoiteesta olen vaahdonnut täällä blogin puolella ennenkin. Ostin vasta uuden putelin ja on se vaan niin hehkuttamisen arvoinen! Ihosta tulee kaunis ja tasainen. Mutta lopputulos ei ole kuitenkaan liian meikatun näköinen vaan luonnollinen. Ja kun pohjalla on kosteusvoide ja primer, ei tätä meikkivoidetta tarvita kuin pisarat poskille, otsaan, leukaan ja nenään. Pidän kovasti eikä kympin hintakaan ollut paha! ;)

Tämän Smashboxin primerin ostin Suomesta ja tämä oli ihan extemporevalinta. Olin siis ostamassa uutta primeria edellisen loputtua (taisi olla L'Oréalin oma pinkissä pakkauksessa) ja myyjä suositteli tätä kovasti ja kertoi tämän olevan sarjassaan aivan ykkönen. Uskoin osaavaa myyjää ja ostin kokeeksi enkä ole kyllä katunut hetkeäkään! En oikein osaa kuvailla miltä iho tuntuu tämän primerin 
levittämisen jälkeen. :D Mutta meikistä tulee kaunis ja kestävä.


Vaikka blogi ei olekaan kosmetiikka-aiheinen niin haluan kuitenkin aina silloin tällöin vinkata omista suosikeistani! Ja nämäkin tuotteet löytyvät siis helposti myös Suomesta kemppariosastolta ei tarvitse tilata vaikka täältä Saksasta. :)



p.s. Ja Versacen tuoksu on söpönä koristeena, 
on niin sievä pullo sekä väri. 
(Minun hääpäivälahjani itse asiassa.)




Kertokaas minulle kommenttiboksissa mikä on 
teidän lempparimeikkivoide/-primer?

 

2 kommenttia:

  1. Kiva, kun on löytänyt hyvän meikkituotteen! Minä käytän meikkipuuteria. Tosin olen laiska meikkaaja ja vain isommissa käänteissä tartun toimeen 🤭🤣Nyt minulla on kasvoissa jotain kummaa allergiaa, enkä uskalla käyttää mitään meikkiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No varmasti parempi olla hetken aikaa ilman meikkiä ja funtsia mistä tuotteesta allergia on tullut. :)

      Poista