keskiviikko 7. helmikuuta 2024

Tulppaanit shampanjacoolerissa







Hyvää keskiviikkopäivää! Tämä kaunis lasinen shampanjacooleri on roskislöytö. Löydössäni ei ole mitään vikaa. Siinä ei ole kolhuja, ei ole rikki mistään kohdasta ja tarrakin on vielä jäljellä. (Eli se valmistajan tarra.) En osaa sanoa miksi tämä on päätynyt kierrätyslaatikkoon. Käytän tätä mielelläni kukkamaljakkona koska saan pari, kolme nippua ruusuja tai tulppaaneja tosi kivasti aseteltua ja näyttää tietty kivalta! Eli joskus kannattaa pitää silmät auki...

Lidlin ja Aldin tulppaanit ovat ne kaikista halvimmat ja koska ko. kaupat sijaitsevat aika lähellä, tulee kukatkin roudattua useimmiten sieltä. Olen aina tykännyt Lidlistä enemmän, en oikein tiedä miksi. Ovat kyllä niin samanlaiset konseptit, silti diggaan Lidlistä enemmän. (Kukkien takia voin kyllä mennä mihin tahansa kauppaan...tiedätte jo, että olen kukkahullu!)

Niin ja käynhän minä ihan oikeassa kukkakaupassakin. Minun lempparipaikka muutti parisen vuotta sitten ruokakaupan vierestä muualle ja uusi lokaatio on hieman kauempana. Mutta ehdottomasti pyöräilyn arvoinen kauppa kaikkine kasveineen ja väriloistoineen. (Ja ne kimput joita valmistavat asiakkaiden toiveiden mukaan. Ovat aina upean muhkeita!)



 





Kuten parista kuvasta ehkä näkyy, on joululta jäänyt valtava määrä 
suklaita ja muita nameja. Ei siinä ettemmekö me söisi niitä, mutta 
koska kaikkea on niin älyttömän paljon, olen vienyt osan 
vapaaehtoistyöpaikkani kahvihuoneeseen. Sieltä ovat hävinneet 
aika nopeasti parempiin suihin kahvin juonnin lomassa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti