torstai 12. syyskuuta 2024

Tuoksupullojen viidakko (Minun hajuvesikokoelma)

Hyväntuoksuista huomenta!


En ole kosmetiikka-bloggaaja vaikka usemman kerran olen omista suosikeistani blogin puolella kirjoitellut. Tällä kertaa postaus on täynnä kuvia tämän hetkisistä hajuvesiaareistani joita on aika monta. (Eikä tarvitse olla näin montaa kuin minulla, koska joskus ajan saatossa tuoksut saattavat eltaantua.) 

Tykkään tuoksuista tosi paljon ja itselläni on monta lempparia! Calvin Kleinin One on ollut lempparini jo teinivuosista lähtien ja aina vaan ostan uuden pullon edellisen loputtua. Michael Korsin nimeä kantava tuoksu on aivan huumaavan ihana, mutta sitä ei saa enää valitettavasti mistään. Sain ensimmäisenä lahjaksi yli 20 vuotta sitten. Victor & Rolfin Flowerbomb on myös aivan huikea ja ensimmäisen pullon olen ostanut varmasti yli 15 vuotta sitten. (Se pitääkin ostaa seuraavaksi, kunhan pöydältä löytyy muutama tuoksu vähemmän.) DKNY tuoksuja minulla on ollut myös useita ja tämä viimeisin on yllätys mieheltä muutaman viikon takaa.



Bvlgari Splendida Patchouli
Michael Kors Wonderlust
Gucci Bloom Intense
Givenchy Irresistible
Tiffany Co. Intense
Christian Dior Rose N'Roses
DKNY Be Delicious Fresh Blossom
 













P.s. Käytetään tietenkin tuoksuyliherkkiä ajatellen!

2 kommenttia:

  1. Käytän yleensä tuoksuttomia tai hyvin vähätuoksuisia kosmetiikkatuotteita enkä pyykinpesussa tuoksuvia huuhteluaineita lainkaa. Eau de Toilettea käytän tuoksun takia aina yhden pullon alusta loppuun asti, ja useinmiten ostanut ne laivasta. Illalla olen kokeillut neljää tuotetta ja aamulla ostanut, jos tuoksu tuntuu hyvältä. Minulla on kylmä iho, eivätkä kaikki tuoksut aukene eli kehity optimaalisesti, ja moshus muuttuu vastenmieliseksi. Ns. vihreät tuoksut ovat minulle sopivimmat, esim. Laura Biagiottin. Ranskalaisista olen saanut joskus lahjaksi Chanel numero 5 ja Givenchyn eau de toilettea, ja ne olivat ok. Tällä hetkellä on menossa Guerlainin Samsara, joka on käytettävä loppuun ennen kuin pahenee. Sitä pitää käyttää varoen. Sitten täytyy kai lähteä Müllerille tai Douglasille tuoksuostoksille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Müllerissä sekä Douglasilla on kyllä hyvät valikoimat tuoksuja kuin muutakin kosmetiikkaa yms. :)

      Poista