Sateisena päivänä viedään lapset leikkimään ystävän luokse ja sieltä viedään karateharkkoihin. Tylsänä sadepäivänä voi leipoa ja fiilistellä alkavaa viikonloppua. On kiva käydä ruokakaupassa ja viipyä vaikka hieman pidempään. Autoon juokseminen ostoskassien kanssa on eri juttu.... Sateisena päivänä on kiva valmistaa jotain erityistä ruokaa illaksi ja rentoutua isänpäiväviikonloppua varten.
Kaupasta lähti mukaan pieni, söpö
joulukaktus. Ostin myös edullisen amarylliksen Lidlistä.
Otetaan kuvia, jos/kun kukkanuppu aukeaa. :)
Mukavaa viikonloppua!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti