perjantai 8. maaliskuuta 2019

Hyvää naistenpäivää & viikonloppua

Sinne kaikille naispuoleisille ihanaa naistenpäivää, ollaan me kyllä aika hyviä, eikö niin? Tai siis, ei aika vaan tosi! Minullekin on siunaantunut monta, monta, ihanaa, lahjakasta, vahvaa naista ystävä- ja tuttavapiiriin. Yhdessä, kun vedämme samaa köyttä niin mehän voimme tehdä mitä vaan. Ja yksin tietenkin myös,  ehdottomasti! Frauen Power

Minulla meni aamupäivä hiukan penkin alle, kun kuntosalilla käynnin jälkeen iski päänsärky. Olen melko herkkä samaan jomottavan pään vaikkapa kylmän ja tuulisen sään takia tai kuntosalilla 'liian' rehkimisen jälkeen. Juon liian vähän tai jotain huhkin liikaa, enkä siis ole miss fitness Saksa kuitenkaan. ;) Olen tällainen päänsärkyherkkis! Nyt onneksi jo huomattavasti parempi olo.

Mutta ei anneta tylsän pääjomotuksen pilata tätä viikonloppuna aloitusta! Hus hedari, hus, perjantai ja viikonloppu täältä tullaan! Pilvet ovat vihdoin väistyneet viikonlopun tieltä ja näyttää nyt niin paljon paremmalta. Aamuiset sateet ovat kaikonneet, hyvä niin. Tiedä vielä mitä viikonloppuun kuuluu, ei varmasti mitään ihmeellistä.

Perjantaiterkkuja kaikille naisille! :)





Tämä valkoinen orkidea ollut minulla jo yli 3 vuotta. 
Sain tämän, kun eräs ystävätär muutti pois eikä viitsinyt 
sulloa tätä kaunotarta muuttoautoon. Tämä on kaikista 
kiitollisin kukka mitä minulla on ikinä ollut. Kukkii vaan, 
uudestaan ja uudestaan. 


4 kommenttia: