torstai 24. kesäkuuta 2021

Heinäkuun loppupuolella...(ja iloista juhannusta!)

Hiljaista on pidellyt blogissa! En oikein tiedä itsekään, että miksi en ole tullut blogin puolelle vähään aikaan, vaikka kirjoittelenkin postauksia aina silloin tällöin puolivalmiiksi. Ja myöhemmin jatkan sitten siitä mihin olen jäänyt tai deletoin vaikka kokonaan, mutta tulen kuitenkin blogiin kirjoittamaan mielen päällä olevia asioita. :) Onko sitten jalkapallo pitänyt näin kiireisenä? Heh!

Tosiaan onhan sitä vähän EM-jalkapalloakin tullut katsottua. Mukavat, entiset saksalaiset naapurimme kutsuivat meidät viime lauantaina katsomaan Saksan ottelua. Ja me tietenkin iloitsimme mahdollisuudesta tavata pitkästä aikaa porukalla. Nautiskelimme yhdessä hyvistä grilliherkuista ja leppoisasta illasta. (Entisten naapurien takapihalla on uima-allas sekä poreallas, lapset kävivät vähän polskimassa ja virkistäytymässä. :))

Niin ja toki tähän samaan syssyyn pitää mainita, että viime lauantaina emme kotona paljon viihtyneet. Meidät oli kutsuttu ihanalle brunssille kaveriperheen luo. Kello oli jo puoli kolme, kun hyppäsimme satuloihimme ja ajoimme auringon paahteessa kotiin...Eli kivaa meillä ainakin oli, kun viihdyimme niin monta tuntia! :) Lapset saivat leikkiä perheen suloisen karvakorvan kanssa ja minä suunnittelin jo pakoa takaovesta koira kainalossa...

(Niin kova koirakuume tällä hetkellä! Olen ollut aina hyvin eläinrakas, mutta lemmikkinä koira olisi mieluisin. Lapsuudessa sekä nuoruudessa olemme sekä vanhempieni, että minä itse yksinäni, hoitanut monet sukulaisten sekä tuttujen koirat, omistajien ollessa reissuissa. Ja meillä on ollut myös minun lapsuudessani collie ja hän oli niin rakas perheenjäsen.)

Aiheet kyllä välillä hyppivät vähän sinne sun tänne. ;) Koittakaa pysyä mukana!


Tällä viikolla olen käynyt myös kahvittelemassa ja ihania kakkuja syömässä erään ystävättären luona. Ajelimme kyläpaikkaan erään toisen rouvan kanssa ja kotimatkalla kaarroimme vielä outlet-vaatekaupan kautta. Eilen sain yhdessä toisesta kaverista mukavaa lenkkiseuraa ja tänään ajelen vielä synttäriaamiaiselle tilamyymälän kahvilaan. Kiva aloitus juhannuksen viettoon. :)


ILOISTA juhannusta kaikille!
















2 kommenttia:

  1. Minulla venähti tosi pitkä aika ilman postausta, enkä edes toisten blogeihin ehtinyt piipahtamaan. Tuntuu, että kesällä on niin paljon kaikkea ja aika moni blogi on ollut hiljainen. No mutta omaan tahtiin kukin postailee. Pääasia, ettei lopeta bloggaamista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla on ollut tapana, että kun päähän on pälkähtänyt postaus-idea, olen käynyt edes muutaman lauseen kirjoittamassa luonnoksiin. Mutta nyt oli ollut ideat vähissä, kun en ollut piipahtanut blogissa! 😁😁 Hej, välillä ei runosuoni syki tai muuten kiireistä. Ja kesällä, kauniilla ilmalla on kaikkea kodin ulkopuolista puuhaa niin paljon. 😊

      Poista