maanantai 29. kesäkuuta 2020

Uusi vihreä reppuni!

Eräs hyvä ystävätär omistaa monta reppua (hän on vegaani ja ostaa joitain tiettyjä merkkejä mieluiten) ja aina ihailen sitä, kuinka vaivattomasti reppuun mahtuu jos vaikka mitä tarpeellista. (Ja minun tapauksessa myös tarpeetonta...) Ei paina laukku olkapäätä ja fillaroidessakin tulee kätevästi selässä. Toki minulla on monta reppua, esim. eräs todella, todella vanha Kiplingin reppu jonka olen saanut lahjaksi isoäidiltäni. Olin teini-ikäinen ja silloin kaikki himoitsi sen tyyppisiä reppuja. Ja rakas mamma toteutti toiveeni ja sain rahaa reppua varten. <3 Tämä reppu on aina reissuissa mukana. Juomapullot ja vaikka pitkähihainen kulkevat kätevästi mukana. Materiaali on myös sellaista, että tyhjänä sen pystyy taittamaan pieneksi 'mytyksi'. Ja koska vanha reppuni on kauniin sammaleenvihreä niin mieskin heittää sen usein selkäänsä.

Olimme toissa viikonloppuna kaupoilla miehen kanssa kaksin. Hän löysi mm. itselleen lenkkarit ja minä sandaalit. Olimme jo kassalle menossa, kun jäin ihailemaan Tamariksen neonvihreää reppua. Kokeilin sitä ja kävin jopa peilin edessä pyörähtämässä. :D Sanoin vielä miehelle, että minulla on reppuja kyllä kotona ja nyt vaan ostetaan nämä mitä olimme jo valinneet. Kun seisoimme kassajonossa (turvavälit huomioiden ;)) katselin jotain muita tuotteita siinä lähistöllä ja en kiinnittänyt mieheeni mitään huomiota. Yht'äkkiä huomaan, että hänellä on se vihreä reppu kädessä! :D Menin aivan sanattomaksi! (Minä sanaton...never happens) Hän oli napannut sen mukaansa, kun lähdimme kohti kassajonoa, minä edellä. Ja koska olin katsellut ympärilläni olleita tavaroita silmät kiiluen niin en ollut kiinnittänyt mieheeni mitään huomiota. Hyvä vaimo. ;)



Mutta nyt tämä räikeän värinen reppu on ollut jo monessa menossa mukana, niin kaupoilla, fillarilenkeillä kuin maauimalassa.


Ihana pirteä väri, just 
ihana kesään!

































❤💗
Pirteää kesäviikkoa sinulle 

2 kommenttia:

  1. Onpas se suloinen reppu:) ja muutenkin oli nättejä kuvia:)
    Kivaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinulle tosi paljon. ❤ Ja ihanaa kesäkuun loppua sinullekin! :)

      Poista