-

-

tiistai 2. toukokuuta 2017

Taas lahjoja ystäviltä!

Ihan nolottaa miten ihmiset ovat lähiaikoina muistaneet minua. Toki olen iloinen ja kiitollinen kaikesta (pikkuriikkisestäkin), mutta olin varsin äimänkäkenä minkälaisia tuliaisia PELKÄSTÄÄN minä sain Suomesta! Oli aikauslehtiä, Pentikin lautasta, kosmetiikkaa kuin Finlayson käsipyyhkeetkin (pitääpä kameran kanssa pyöriä kotona hiukan enemmän..), kaunis kiitos niistä kaikista!!

Kun nyt vast'ikään sain tietää läpäisseeni B2 saksan kielikokeen sain sen johdosta kahdelta ystävältä lahjan!! Olin niin hämmentynyt etten tiennyt miten päin olisi! Toinen lahjoista oli superkaunis Riviera Maisonin juustoveitsisetti. Te olette varmaan huomanneet, että taloudessa on varsinaisia juustohiiriä ja veitset tulevat todelliseen tarpeeseen! :) Meillä kuluu sinihomejuustoa (tai olkoon vaikka goudaa...) aivan liikaa, kun sillä tuulella olemme, juustoihin tulee selvä himo ja sitä on pupellettava usein!

Nyt kuitenkin taas uusi kielikurssi saatu päätöksen ja uusia juttuja taas etsittävä. Punaiselle ristille olen menossa huomenna (olen ollut mukana naisten kahvitteluryhmässä sekä saksan kurssilla aiemmin) siellä järjestellään jotakin turisteja varten. Huomenna olen taas viisaampi, toivottavasti... ;)



Tämän viehättävän 'lintuhäkin' kukkineen sain amerikkalaiselta ystävättäreltä! Lahjaksi siis kokeen läpäisystä. :D




4 kommenttia:

  1. Tosi kivoja lahjoja olet saanut ystäviltä.
    Kaunis häkki!
    Hyvää illan jatkoa sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinulle 😊 Häkki on kiva kaunistus ja nyt tällä hetkellä olohuoneessa! Mukavaa loppuviikkoa Sinulle 🌞

      Poista
  2. Ompa ihana häkki :) On kiva saada lahjoja, mutta minusta kiva myös ostaa niitä toisille:)Onnittelut kurssin läpäisystä lisääkö on kursseja tulossa :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On niin kiva saada kivoja lahjoja, mutta NIIN kiva ostaa ja antaa niitä! 😊 Katsotaan alkaako syksyllä/talvella uusia kursseja... opiskelu ja kielten oppiminen kannattaa aina! 😊 Mukavaa loppuviikkoa 🌞

      Poista