lauantai 19. syyskuuta 2020

Linssisoppaa bitte schön!

I know, I know, kovin ruokavoittoiseksi on tämä blogi mennyt. Pahoittelen siitä. En vaan malta olla kuvaamatta ruokia ja en malta olla jakamatta teille kivoja reseptejä. Jotkut minun jakamistani ohjeista eivät ole mitään superihmeellisiä juttuja, mutta ehkä joku siellä saa inspiksen tehdä samanlaista kotosalla. :) Tällainen taviskotileipuri - ja ruoanlaittaja kun olen. Mutta kuitenkin tykkään puuhailla keittiössä kovasti! :)

Arkisin 'kallista' aikaani vie eräs kurssi joka käydään kokonaan verkossa, sekä ne vanhat tutut keskusteluryhmät joihin ilmoittauduin taas tänäkin syksynä. Verkko-opintoja aion ehdottomasti jatkaa myös ensi vuonna. Fiilis ollut aika hyvä! Katsotaan mitä tästä tulee. :)

Mulle on jo kerran huomautettu, että teetpä usein linssisoppaa. Mutta niin se taitaa kuules ollakin! Tykkään siitä niin hirmu paljon! Ja seuraavana päivänä on vain parempaa. Ja tämä on eri resepti kuin mitä olen tehnyt aiemmin. Reseptin löysin täältä, KLIK!





Mun suurta herkkuani!















Mukavaa viikonloppua!
(Kuinka myrsky riepotteli teilläpäin?)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti